دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران را بر عهده فدراسیون فوتبال گذاشت.

علی کفاشیان با بیان این مطلب به خبرنگار مهر، گفت: نشست خوبی را امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کردیم اما برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید ایران به توافق نهایی نرسیدیم. با اینحال توافق شد سرمربی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب و مشغول به کار شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خواسته های کمیته ملی المپیک از فدراسیون فوتبال این است که هر چه زودتر گزینه مورد نظر خود را برای هدایت تیم فوتبال امید ایران معرفی کند. این نکته را امروز در ملاقات با آقایان هاشمی ومصطفوی گوشزد کردم.

کفاشیان اذعان داشت: کمیته ملی المپیک تمایل دارد مربی خارجی واجد شرایط هدایت تیم فوتبال امید ایران را برعهده بگیرد، اما فدراسیون فوتبال روی مربیان ایرانی نیز نظر دارد. با اینحال انتخاب را برعهده فدراسیون فوتبال گذاشته ایم وهر فردی که به منظورهدایت تیم فوتبال امید ایران انتخاب شود را حمایت خواهیم کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با تشکر و قدردانی از مسعود رضاییان مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: یکی از اصلی ترین گزینه ها برای هدایت تیم فوتبال امید ایران وینگوبگوویچ بود که روز گذشته با تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد امضاء کرد. ابا این وجود هنوز هم کمیته ملی المپیک روی این مربی کروات نظر مثبت دارد و در صورت خواست فدراسیون فوتبال از وجود او بصورت همزمان در تیمهای فولاد و امید ایران بهره خواهیم برد. آقای رضاییان مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان نیز متعهد شده اند در این زمینه همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مربی تیم فوتبال امید ایران باید هرچه زودتر انتخاب شود. متاسفانه در حال حاضر زمان را به آسانی از دست می دهیم که این می تواند به ضرر فوتبال کشورمان تمام شود.