بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم کنترل بازار و نظارت بیشتر تاکید کرد و گفت: مردم از گرانی‌های کاذب موجود در بازار در رنج هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: مسئولان باید توجه و نگاه ویژه‌ای به مشکلات و نیازهای مردم داشته باشند و در راستای رفع نیازها و مشکلات مردم به صورت جهادی وارد عمل شوند.

وی در ادامه به روز عفاف و حجاب اشاره کرد و ادامه داد: حجاب و عفاف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به منظور صیانت از زنان و بانوان فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه گسترش یابد.

امام جمعه بوشهر به تلاش‌های غرب برای تهاجم فرهنگی و ترویج بی‌حجابی و بی‌عفافی در جامعه اشاره کرد و افزود: غرب دنبال ترویج فرهنگ ابتذال در جامعه است و در این راستا از همه ابزار و ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی با گرامیداشت ۲۶ تیرماه سال‌روز تاسیس شورای نگهبان خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های شورای نگهبان می‌توان به انقلابی بودن، اسلامیت، نفوذ نکردن بیگانگان، حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اشاره کرد.

صفایی بوشهری با تقدیر از تلاش‌های مسئولان برای کمک‌رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه اضافه کرد: تلاش‌های چند روز اخیر مسئولان استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم قابل ستایش است.

وی خوستار توجه بیشتر مسئولان برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم شد و بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی مردم استان بوشهر مربوط به کم‌آبی است که باید به صورت جهادی با همکاری مردم و مسئولان برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اسکله کنگان گفت: این حادثه دامنه کمی داشت ولی باید تلاش ویژه‌ای برای بهبود ایمنی بنادر استان و جلوگیری از بروز چنین حوادثی انجام شود.

وی بر لزوم گسترش نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها تاکید کرد و ادامه داد: مردم از گرانی‌های کاذب موجود در بازار مصرف کالاهای مختلف در رنج هستند و نباید اجازه داد که از وضعیت بازار سوء استفاده شود.