تهران- رئیس اداره فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی تهران از مشارکت نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ نفر در افتتاحیه طرح اوقات فراغت این استان خبر داد.

هادی رضائی در گفتگو با خبرنگار مهر با مهم شمردن نقش و جایگاه تشکل های مردمی و دستگاه های فرهنگی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و خانواده ها اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده ، مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی در شهر و ۱۷ شهرستان استان تهران برگزار شد.

وی در ادامه گفت : برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی این اداره کل در سال جاری در ۴ قالب حمایت از فعالیت های فرهنگی روحانیون مستقر مساجد روستائی، حمایت از فعالیت فرهنگی کانون های فرهنگی- تبلیغی، حمایت از فعالیت هیئات دانش آموزی و حمایت از فعالیت فرهنگی مساجد شهری برگزار می شود، که با برنامه های متنوع کلاس های آموزشی عقیدتی، اردو های تفریحی زیارتی، گفتمان های دینی، مشاوره و نیز آموزش قرآن کریم همراه است.

این مسئول فرهنگی، اضافه کرد: این مراسم در شهرستان های رباط کریم ، بهارستان ، قرچک ، ملارد ، فیروزکوه ،پاکدشت ، اسلامشهر ، پیشوا ، دماوند ، شهر قدس ، ورامین ، شهریار ، شمیرانات ، شهر ری و نیز مناطق شمال غرب ، جنوب غرب ، و جنوب شرق تهران با حضور ۱۴۷۴ نفر برگزار شد که ۸۸۹ نفر خانم و ۷۵۵ نفر آقا بودند.

رئیس اداره فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی تهران در خاتمه اظهار داشت: برنامه های تابستانی از ۱۰ تیر ماه جاری به طور همزمان در ۵۰۰ تشکل مردمی وابسته آغاز شده و تا پایان مرداد ماه جاری ادامه دارد ، علاوه بر آن ۶۰۰ مؤسسه و خانه قرآن شهری و شهرستانی با هدایت و ساماندهی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در غنی سازی اوقات فراغت جوانان فعالیت دارد.