بوشهر - معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: امسال تاکنون ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان بوشهر ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی  عصر سه‌شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی تنگستان اظهار داشت: در راستای توسعه عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وی از اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم در شهرها و روستاها با رویکرد اشتغال خبر داد و اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از کاهش توزیع اعتبارات عمرانی در استان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: سال گذشته هزار و ۹۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در استان توزیع شد.

وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی در شهرستان‌ها با افزایش روبرو است و سرجمع اعتبارات عمرانی استان بوشهر با ابلاغ ردیف‌های متعدد اعتباری یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

درویشی از ابلاغ ۱۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ با وجود کاهش ۵۰ درصدی اعتبارات استانی، در اعتبارات شهرستان‌ها کاهشی رخ نداده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: بیش از ۸۰ میلیارد تومان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته تا در هفته دولت و دهه فجر پروژه‌های مورد نظر تکمیل و افتتاح شوند.