اراک- دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: برترین های تمامی رده های سنی مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی که مقرر است در ۹ دور و دو بخش مردان و بانوان برگزار شود، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

محمود نظری در گفت و گو با خبرنگار مهر در حاشیه برگزاری اولین دور مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی مردان رده بزرگسال کشور در اراک، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی در دو بخش مردان طی پنج دور و بخش بانوان طی چهار دور در استان های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: اولین دور مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی بانوان، اردیبهشت ماه سال جاری در استان اصفهان و اولین دور مردان نیز به میزبانی استان مرکزی طی چند روز اخیر برگزار شد.

نظری خاطر نشان کرد: در پایان دوره ها، با جمع بندی امتیازات به دست آمده توسط ورزشکاران در مسابقات، ورزشکارانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد به اردوی تیم ملی برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در همه رده های سنی دعوت می شوند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: هیات تنیس روی میز استان مرکزی از جمله هیات های پرکار و مطرح کشور به شمار می رود و تعامل خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان دارد.

وی عنوان کرد: میزبانی استان مرکزی از مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی مردان رده بزرگسال کشور به طور مطلوب انجام شد و جالب توجه است که در روز فینال بیشتر پیشکسوتان این ورزش که برخی از آنان روسای قبلی هیات تنیس بودند نیز در کنار هم در سالن حضور داشتند و این نشان از درایت رئیس هیات فعلی و تیم همراهش دارد.

گفتنی است در اولین دور رقابت های تنیس روی میز تور ایرانی مردان رده بزرگسال با شرکت ۱۵۵ ورزشکار از استان های کشور، افشین نوروزی از خوزستان مدال طلا را گردن آویز خود کرد، امیرحسین هدایی از تهران نایب قهرمان شد و آرین غفاری از البرز و محمدعلی روئین تن از فارس مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.