کرمانشاه-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسیر سرپل‌ذهاب به کرمانشاه ۵۷ هزار دلار ارز قاچاق را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، داریوش جودکی اظهار داشت: یکی از اولویت های تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی رسیدگی سریع و متقن به تخلفات اقتصادی از جمله تخلفات بازار ارز است.

وی افزود: خروج ارز از کشور برای متخلفان جذابیت و سود آوری و برای کشور باعث خروج ارز و از بین رفتن ذخایر ارزی و کالا های داخلی و باعث وخامت بازار داخلی را موجب می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به قیمت ارز دولتی این ارز برای برنامه های واردات دارو و دیگر کالا های اساسی مشخص شده و با دلالان و سود جویان بشدت برخورد خواهد شد.

جودکی تصریح کرد: دولت به دلیل شرایط کنونی و ضرورت حفظ منابع ارزی کشور و جلوگیری از فشار مضاعف به اقشار مختلف جامعه مبارزه جدی با قاچاقچیان کالا و ارز را در دستور کار خود دارد.

وی در پایان ضمن تشکر از گزارشات مردمی خواستار همکاری های بیشتر مردم در شناسایی انبارهای احتکار کالا شد و از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی – ارزی سریعا گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ ارسال و یا با تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند تا بدون فوت وقت نسبت به بررسی گزارش واعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.