بوشهر - استاندار بوشهر گفت: صنعت نفت و گاز استان بوشهر برای کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی از ظرفیت و توان بالای شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های فراوانی دارد که شرکت‌های دانش‌بنیان از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی همچنین به فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان اشاره کرد و ادامه داد:‌ شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر نیز ظرفیت‌های خوبی دارند که همه دستگاه‌ها باید از توان و قابلیت‌های این شرکت‌ها به بهترین شکل استفاده کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتظار می‌رود که مسئولان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و رفع مشکلات آنان تلاش ویژه‌ای داشته باشند و با تسهیل‌گری مشکلات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان رفع شود.

وی به سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر در عرصه تولید برق با انرژی خورشیدی اشاره کرد و افزود: در نقاط مختلف استان باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در اجرای پروژه‌های سلول‌های خورشیدی در اجرا و خرید پنل‌ها استفاده شود.

گراوند با اشاره به اینکه این شرکت‌ها از جوانان کارآفرین تشکیل شده‌اند، تصریح کرد: کارگروه تخصصی رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های تیم‌های فناوری‌های پهپاد استان بوشهر شد و بیان کرد: صنعت نفت و گاز استان بوشهر برای کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند.