وزیر اطلاع‌ رسانی یمن به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی که قصد ضربه زدن به حاکمیت یمن بر آبهای سرزمینی این کشور داشته باشد، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت نجات ملی یمن نسبت به هرگونه ماجراجویی علیه حاکمیت این کشور بر آب های سرزمینی خود هشدار داد.

«عبدالسلام جابر» شامگاه چهارشنبه از آماده باش کامل نیروی دریایی این کشور برای ضربه زدن به اهداف دشمنان در دریا خبر داد.

وی در ادامه تاکید کرد که دستاوردهای ارتش و کمیته‌های مردمی به ویژه در توسعه توانمندی های دریایی و هوایی چه در بخش دفاعی و چه در بخش هجومی هیچ گونه تهدیدی علیه منافع کشورهایی که به حاکمیت یمن و حق قانونی این کشور در دفاع از خود احترام می‌گذارند، به شمار نمی‌رود.

وزیر اطلاع‌رسانی یمن به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ماجراجویی که قصد ضربه زدن به حاکمیت یمن بر آب‌های سرزمینی این کشور را داشته باشد، هشدار داد و تصریح کرد که پاسخ نیروی دریایی یمن «دردناک و سخت» خواهد بود.

جابر در ادامه، اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد تنگه باب‌المندب و امنیت آب‌های دریای سرخ را «خواب‌های اسرائیل» برای سیطره بر این دریا و خلیج عدن دانست و این اظهارات را به سخره گرفت.

وی گفت: اسرائیل امروز دیگر اسرائیلی نیست که رسانه‌های صهیونیستی تصویری از آن به عنوان قدرت نظامی شکست‌ناپذیر در ذهنیت عربی ایجاد کرده‌اند؛ ما یقین داریم که اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که شریکانش در منطقه فکر می‌کنند؛ ایمان راسخ داریم که اسرائیل قطعا سست‌تر از تار عنکبوت است.