گرگان - استاندار گلستان گفت: برخی از مدیران گلستانی در هیچ کدام از جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان حاضر نشدند و این غیبت ها به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی صبح یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان که با موضوع فضای مجازی و اشتغال برگزار شد، اظهار کرد: مدیران استانی نباید بدون هدف در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شرکت کنند و قابل قبول نیست که سال گذشته چند مدیر استانی در هیچ جلسه‌ای شرکت نکردند.

وی افزود: مدیران باید موضوع مهم حوزه جوانان را که رئیس جمهور هم روی آن تاکید کرده جدی بگیرند و اصلی‌ترین مشکل جوانان اشتغال، ازدواج و مسکن است.

هاشمی تصریح کرد: وظیفه ذاتی بسیاری از مدیران فعالیت در حوزه جوانان است و به طور مثال کمیته امداد قرار است دو هزار واحد مسکن برای جوانان استان احداث کند.

وی ادامه داد: جوانان متولی مشخصی در کشور ندارند و همواره مسائل آنها در حوزه‌های مختلف تقسیم شده است.

استاندار گلستان گفت: امیدوارم مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان موضوع جوانان را با جدیت بیشتری دنبال کنند و این جزو تاکیدات است.

هاشمی با اشاره به ایحاد اشتغال در استان گلستان، تصریح کرد: در حوزه اشتغال جوانان ایجاد ۳۰ هزار شغل در برنامه ما قرار دارد و تا کنون هفت هزار شغل در سامانه وزارت کار ثبت شده که فاصله زیادی با تحقق کامل آن داریم.

وی اضافه کرد: استان گلستان در حوزه اشتغال روستایی رتبه چهارم و در تسهیلات برای رفع موانع تولید رتبه پنجم کشور را در اختیار دارد.