گنبدکاووس- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در پنج سال گذشته ۶۳ هزار مسکن در اختیار ممدجویان قرار گرفته است، گفت: در هفته دولت هزار و ۵۵۰ مسکن به مددجویان واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه پنج شنبه در دیدار با قرجه طیار، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و آخوند نوری زاد امام جمعه اهل سنت این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون هزار و ۵۵۰ واحد مسکن مهر آماده واگذاری به مددجویان بهزیستی است که در هفته دولت واگذار می شود.

وی به جزییات بیشتر این موضوع اشاره و بیان کرد: ۵۸۰ مسکن به خانواده های دارای دو معلول و بیش از ۹۰۰ واحد مسکن به سایر مددجویان و زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن واگذار می شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که در پنج سال گذشته ۶۳ هزار واحد مسکن در اختیار مددجویان قرار گرفته، افزود: دولت تدبیر و امید در حمایت های اجتماعی برنامه های بسیاری داشته و تلاش داریم این حمایت ها را سرعت دهیم.

وی ادامه داد: بسیاری از پشت نوبتی های مددجویان اجتماعی و کمیته امداد در سال های اخیر در لیست مستمری بگیران قرار گرفته اند و تلاش داریم این حمایت ها را در ابعاد مختلف افزایش دهیم.

توزیع سبد غذایی کامل در بین مددجویان

محسنی بندپی از توزیع سبد غذایی کامل در بین مددجویان در شهریور ماه خبر داد و تصریح کرد: یکشنبه گذشته با حضور وزیر بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نشست داشتیم و قرار شد سوبسید افزایش قیمت ارز در اختیار تولیدکنندگان دارو و یا بیمه سلامت قرار گیرد و قیمت دارو افزایش نیابد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۸ مولکول دارویی و ۴۳۶ قلم دارو را مورد حمایت قرار می دهیم و تمام راه حل ها و سیاست گذاری ها به گونه ای است که در خدمات دارویی مشکلی نداشته باشیم.