شادگان - امام جمعه شادگان گفت: خدمتگزاری بی منت و داشتن تقوا از صفت های یک کارمند است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجید شرفی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر اظهار کرد: مدیران از فرصت ها و ظرفیت هایی که در اختیار دارند در راستای خدمت به مردم استفاده کنند چون فرصت مسئولیت بسیار کوتاه است و دیر یا زود باید مسئولیت خود را واگذار کنند پس شایسته است اقدامی انجام دهند تا در پایان دوره کاری خود سربلند باشند.

وی با اشاره به ویژگی یک کارمند موفق خاطرنشان کرد: یک کارمند موفق باید با مردم خوش اخلاق  و مهربان باشد و با سعه صدر به رفع مشکلات مردم بپردازد و با خدمت بی منت به کارهای مردم رسیدگی کند.

حجت الاسلام شرفی، خدمتگزاری بی منت، داشتن تقوا را از صفت های یک کارمند دانست و افزود: داشتن نیروی قوی، شجاع و مسئولیت پذیر در ادارات و نهادها بزرگترین سرمایه در پیشبرد اهداف است.

وی تصریح کرد: تقوا، مردمداری، خدمت بی منت و تکریم ارباب رجوع از شاخصه های مهم یک کارمند نمونه است؛ کارمندان خدمتگزار مردم که بزرگترین سرمایه اجتماعی می باشند، هستند.

امام جمعه شادگان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارمندان خدوم شهرستان شادگان از تمامی کارمندان و کارکنان خواست تا تکریم ارباب رجوع، علم به وظایف ذاتی، دقت و سرعت در انجام کارها را سرلوحه عمل خود قرار دهند که همه اینها در سایه اخلاص در کار محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از کارمندان نمونه ادارات شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایا، تجلیل شد.