امام جمعه دیر گفت: جنگ رسانه‌ای دشمن خطرناک است زیرا می‌خواهند ملت را نسبت به نظام و رهبری و مسئولان بدبین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر پنجشنبه در جمع عزاداران حسینی در خیابان امام خمینی شهر بردخون اظهار کرد: حرارت مومنین پس از شهادت امام حسین و این عشق و احساسات پاک قابل توصیف نیست.

وی با تقدیر از همه دست اندرکاران و بانیان عزاداری افزود: این عشق و محبت به سالار شهیدان در هیچ جا سراغ ندارید و بر خلاف همه جوسازی ها نسبت به مراسم امام حسین حضور عاشورایی مردم تماشایی است.

حسینی اضافه کرد: اینها درک نمی کنند که در مراسم سالار شهیدان برای فقرا کمک جمع می شود و این مجالس خیرپرور است.

وی ادامه داد: کسانی که حرف از خرج و هزینه زیاد در مراسم امام می زنند نمی دانند حسین کیست و افرادی که بیان می کنند از ملت های مظلوم دفاع نکنیم کربلا را درک نکرده اند.

امام جمعه دیر گفت: فلسفه عزاداری ها این است که مکتب و دین حسین زنده بماند زیرا در پرتو عزاداری ها مبانی اسلام زنده می ماند.

وی ابراز داشت: روز عاشورا امام را شهید کردند زیرا تسلیم نشد ما نیز زیربار زور و ذلت نرویم و تسلیم نشویم.

حسینی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا تلاش می کند با فشار اقتصادی و جنگ نرم و رسانه ای بر ملت ابران فشار آورد، افزود: ملت ایران با الهام از عاشورا فریاد می زند که دشمن آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را به گور ببرد.

وی تصریح کرد: امام را محاصره کردند و فرزند پیامبر را در گرسنگی و تشنگی شهید کردند و به امام و طفل شیرخوارش آب ندادند.

حسینی با اشاره به اینکه در کربلا محاصره بود، گفت: دشمن می خواهد با تحریم، ملت ایران را از پای درآورد و می خواهند مانع برگزاری جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شوند.

وی ادامه داد: هزاران شهید دادیم که تسلیم نشویم و امروز در اوج عزت و آزادی و افتخار هستیم و این افتخارات را به خاطر مشکلات از دست نمی دهیم.

امام جمعه دیر اضافه کرد: جنگ رسانه ای دشمن خطرناک است زیرا می خواهند ملت را نسبت به نظام و رهبری و مسئولان بدبین کنند.

وی گفت: در مفابل جنگ تبلیغاتی دشمن بصیرت و صبر زینبی پیشه کنیم و فریب امان نامه نخوریم زیرا ترامپ گفته کاری به ملت ایران نداریم اما ملت فریب نمی خورد.

حسینی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی و رسانه ها علیه نظام تبلیغ می کنند پس فریفته دشمن نشویم و با تقوا از خدا بترسیم و این تبلیغات را تکرار و منتشر نکنیم و آنچه علم نداریم باور نکنیم.

در ادامه دسته های زنجیر زنی، سینه زنی و دمام زنی عزاداری کردند و ایستگاه های صلواتی از عزاداران پذیرایی کردند.

در پایان عزاداران به یاد نماز ظهر عاشورای امام حسین نماز ظهر عاشورا را در مسجد جامع به امامت حجت الاسلام حسبنی امام جمعه دیر اقامه کردند