اصفهان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بهره برداری از شش طرح مخابراتی در استان اصفهان جزو اولویت های اول مخابرات باید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد آذری جهرمی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: راه اندازی ۷۹۰ پایگاه مخابراتی، نصب نسل  سه و چهار در کل استان، برخورداری ۱۷۷ روستای فاقد تلفن ثابت از تلفن خانگی و طرح توسعه پایداری مخابرات از جمله نیازهای اساسی استان اصفهان است که باید بهره برداری از این طرح ها در اولویت اول قرار گیرد.

وی بیان داشت: تجهیز  ورزشگاه نقش جهان به فیبر نوری و وای فای خبرنگاران و بهره مندی خانه ها از فیبر نوری برای استفاده از خدمات ارتباطی از دیگر طرح هایی است که در اولویت کار مخابرات قرار گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کل هزینه های انجام شده برای این شش پروژه ۴۰۵ میلیارد تومان است، اعلام کرد: باید یک برنامه ریزی مدون بر اساس نیازهای استان اصفهان داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه هیچ وزارتخانه ای اجازه افتتاح و ایجاد دفاتر پیشخوان را ندارد، اعلام کرد: دفاتر پیشخوان را باید بازوی اجرایی آمایش سرزمین جدید معرفی کرد.