یادواره شهدای اطلاعات و عملیات دفاع مقدس، با حضور فرماندهان، رزمندگان و مسئولین شهری، شنبه ۷ مهرماه در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رئیس فرهنگسرای سرو با اعلام این خبر گفت: یادواره شهدای اطلاعات و عملیات فرماندهان دفاع مقدس با همکاری کانون ادبیات داستانی فرهنگ سرای سرو و گروه مطالعات دفاعی انجمن اندیشه و قلم، هفتم مهر ماه مصادف با روز بزرگداشت سرداران شهید اسلام در سال ۱۳۶۰ از جمله شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا،  با حضور فرماندهان، رزمندگان، مسئولین شهری و عموم مردم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: نیروهای اطلاعات عملیات در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، کار حساس و سرنوشت‌ساز شناخت دشمن، طراحی عملیات و مواجه با دشمن را به عهده داشتند و در این میان نقش فرماندهان بسیار ویژه و ارزشمند است.

خادم افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات از حدود دو ماه  قبل در فرهنگسرای سرو آغاز و طی جلسات متعدد با پیشکسوتان اطلاعات عملیات توانستیم هماهنگی های لازم برای اجرای این برنامه را صورت دهیم.

رئیس فرهنگسرای سرو ادامه داد: در حاشیه یادواره تجلیل از شهدای اطلاعات و عملیات، رونمایی از کتاب " فرمانده عتیق" که بر گرفته از خاطرات ارزشمند شهید عتیقی نژاد بوده و توسط کانون  ادبیات داستان سرو به سرپرستی ابوالفضل درخشنده جمع آوری و تدوین گردیده است  انجام خواهد شد.

خادم بیان داشت: این کتاب حاصل بررسی، تحقیق، جمع آوری و تدوین خاطراتی است که از زبان سکینه نواصری مادر شهید مجید عتیقی نژاد به زبانی ساده و روان بیان شده است.

یادواره شهدای فرماندهان اطلاعات و عملیات روز شنبه ۷ مهر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در محل سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سرو واقع خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی،  انتهای کوی ساعی دوم برگزار می‌شود.