بوشهر - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: عقب‌ماندگی شهرستان عسلویه در مقاوم‌سازی مسکن روستایی جبران می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی یوسفی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود امکانات روستاها تلاش‌های خوبی گرفته است.

وی با تقدیر از پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ارائه و توسعه خدمات در روستاها بیان کرد: اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی نقش مهمی در شناسایی مشکلات و ضعف‌ها و رفع آنها خواهد داشت.

فرماندار شهرستان عسلویه بیان کرد: با عزم جدی مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر شاهد آماده‌سازی نقاط مختلف استان برای اجرای این طرح بسیار مهم هستیم و ما نیز تلاش می‌کنیم که اطلاع‌رسانی لازم با همکاری دهیاری‌ها و ادارات در سطح شهرستان انجام شود.

وی از تشکیل یک کارگروه در شهرستان عسلویه برای تسهیل در اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی خبر داد و افزود: در نشست شورای ائمه اهل سنت شهرستان نیز این موضوع مطرح و پیگیری می‌شود.

یوسفی تصریح کرد: هرچقدر که این طرح دقیق‌تر و با کیفیت بیشتری انججام شود، نتیجه آن کاهش مخاطرات و صدمات بلایای طبیعی است و باید همه در این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

وی در مورد وضعیت شهرستان عسلویه در زمینه مقاوم‌سازی مسکن روستایی بیان کرد: تلاش جدی خواهیم داشت تا با همکاری بنیاد مسکن، عقب‌ماندگی شهرستان عسلویه در مقاوم‌سازی مسکن روستایی جبران می‌شود.