بوشهر- فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم ندسا گفت: رسالت سپاه تنها نظامی گری نیست و سپاه به عنوان بدنه فعال کشور و ملت علاوه بر بحث نظامی در ابعاد فرهنگی و سازندگی نیز ورود کرده است.

ناوسالار دوم پاسدار بهرام امیرنژاد در حاشیه رژه شناورهای منطقه چهارم ندسا که به مناسبت ۱۶ مهرماه سالروز رشادت سردار شهید نادر مهدوی و همرزمانش در مقابله با ناو آمریکایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سردار شهید نادر مهدوی طلایه دار مبارزه با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

وی ادامه داد: این سرباز رشید سپاه اسلام به همراه همرزمانش با کمترین امکانات توانستند  با منهدم کردم کشتی بریجتون پوزه آمریکا را به خاک مالیده و چنان درسی به آنها بدهند که در تاریخ ثبت شود.

امیرنژاد گفت: رژه امروز شناورهای سبک و تندرو با هدف نمایش بخشی از توانایی های نیروی دریای سپاه در خلیج فارس برای مردم کشورمان پیام اقتدار و امنیت  و برای کشورهای همسایه پیام امنیت و صلح و دوستی دارد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه با بهره گیری از جوانان مؤمن، متعهد، شجاع  و ولایی به دشمنان اجازه  تعدی به سرحدات جمهوری اسلامی را نداده و هر تجاوزی را به سخت ترین و پشیمان کننده ترین حالت ممکن پاسخ می دهد. 

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) منطقه چهارم ندسا با اشاره به توان بالای نظامی و تجهیزاتی  نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: امروز شناورهای با سرعت ۸۰ نات  و قابلیت انجام عملیات های مختلف دریایی، موشک های برد بالا و مین های با قدرت تخریب بالا امنیت را برای منطقه و قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان برای ما به ارمغان آورده است.

امیرنژاد  با بیان اینکه رسالت سپاه تنها نظامی گری نیست، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان بدنه فعال کشور و ملت علاوه بر بحث نظامی در ابعاد فرهنگی و سازندگی نیز ورود کرده و هرجا که نیاز به خدمت رسانی باشد حضور دارد.

وی با اعلام اینکه  امروز سپاه پاسداران در عرصه سایبری و جنگ نرم و سازندگی حضور فعالانه دارد گفت: پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم ندسا علاوه بر بعد نظامی در بخش های مختلف فرهنگی، اجرایی و امنیتی آماده هرگونه همکاری با دستگاه ها است.

مراسم رژه شناورهای سبک و تندرو پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم ندسا  با حضور مسئولین شهرستان در آب های نیلگون خلیج فارس برگزار شد.