زنجان-استاندار زنجان گفت: بی‌شک، تامین سرپناه از کارهای خیر، لذت‌بخش و مقدس است که خیرین در این عرصه از آن بهره می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش‌امیری ظهر یکشنبه در دیدار هیئت امنای انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان با بیان اینکه تامین سرپناه از کارهای خیر و لذت‌بخش است که خیرین در این عرصه از آن بهره می‌برند، افزود: خیرینی که در زمینه تامین سرپناه برای نیازمندان تلاش کرده و دستی در این زمینه بر آتش دارند، امری مقدس را انجام می‌دهند، به همین خاطر کار این افراد بسیار ارزشمند است.

وی گفت: در حال حاضر کشور در شرایط سخت مالی قرار دارد که این روند، ادامه راهی است که از سال‌های گذشته در کشور داشتیم، به طوری که در سال ۹۲ به میزان ۸ درصد از درآمدهای کشور صرف امور عمرانی و آبادانی شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در شرایط کنونی، انجام امور عمرانی با دشواری‌های زیادی همراه است و اقداماتی هم که در این راستا صورت می‌گیرد با مشکلات زیادی همراه است، ادامه داد: بی‌شک شرایط امروز اقتصادی باعث شده است فعالیت در عرصه خیرین نیز با مشکلات زیادی مواجه شود به همین خاطر برای تداوم این روند و حضور موثر در کارهای خیرخواهانه، فعالان این عرصه باید از بین اقشار برخوردار جامعه باشند تا مشکلات اقتصادی تاثیر کمتری در روند کارهای اجرایی آن‌ها داشته باشد.

درویش امیری با تاکید بر اینکه هیئت امنای انجمن خیرین مسکن‌ساز باید در برهه کنونی به مواردی چون برگزاری همایش‌ها، گردهمایی‌ها و استقرار صندوق‌هایی در اماکن عمومی، در راستای جذب کمک‌های خیران توجه جدی داشته باشد، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور در برهه کنونی کاملا قابل لمس است و این موضوع را می‌توان در موارد مختلف به عینه دید که نمونه بارز آن ابلاغ نشدن تخصیص‌های عمرانی بعد از گذشت هفت ماه از سال است.