قم - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به قدر لازم از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده نکرده که امیدواریم این تعاملات گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی ظهر پنج‌شنبه در دیدار با آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم اظهار داشت: ما سالها در محضر اساتیدی همچون شما که در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده اید شاگردی کرده ایم.
 
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تبیین انقلاب اسلامی موضوع مهمی است و ما این مرحله را با ایستادگی مردم پشت سر خواهیم گذاشت.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی  گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تبیین اسلام انقلابی از جمله وظایف رهبری است اما بازوانی همچون سازمان تبلیغات اسلامی دارد که می تواند کمک کند.

وی تاکید کرد: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی از این رو  که می‌تواند اسلام انقلابی و عاشورایی را تبیین کند همواره مهم بوده است.

حجت الاسلام قمی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به قدر لازم از ظرفیت حوزه های علمیه استفاده نکرده است که امیدواریم این تعاملات گسترش یابد و در این مسیر از توانمندی های موسسات  حوزوی و پژوهشی بتوانیم حداکثر استفاده را ببریم.

وی افزود: امیدواریم با دعای علما و همراهی دلسوزان حوزوی و مبلغین عرصه دین و فرهنگ بتوانیم طی سالهای عهده دار بودن این مسئولیت سربلند باشیم.