حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید سازمان اوقاف و امورخیریه بر لزوم شفافیت مالی سازمان اوقاف و اطلاع رسانی به مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع حجت‌الاسلام محمدی و معارفه حجت‌الاسلام خاموشی، روسای سابق و جدید سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان کشوری و لشگری و معاونان و مدیران کل ستادی و استانی سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز شنبه ۲۸ مهر ماه در محل این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم اظهار کرد: در صدد آن هستیم که تمامی انتظارات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی را عملیاتی کنیمکارهایی نیز در حال انجام است که آن ها را تکمیل خواهیم کرد. سازمان اوقاف هم به امور وقف و هم خیریه باید بپردازد. سعی می کنیم در این دوره به امور خیریه توجه بیشتری داشته باشیم به طوری که نمود هم داشته باشد. در حوزه مسایل دانش محور و زیرساخت های شتاب دهنده نیز سعی داریم تلاش وافر داشته باشیم.

وی افزود: سازمان اوقاف از لحاظ کارکرد هم باید به وقف و هم به امور خیریه توجه کند و حتماً باید مردم را از عمل به نیات واقفان و شفافیت مالی سازمان مطلع کنیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف گفت: از مدیران سابق کمال تشکر را دارم. اخلاق من با بدنه کار کردن و تعامل است. از اعتماد مقام معظم رهبری به بنده و اعتماد ریاست جمهور و وزیر ارشاد کمال تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی تأکید کرد: باید سعی کنیم در توسعه امور تمدن‌ساز و توسعه اوقاف فعلی طبق منویات رهبر انقلاب و چشم‌انداز سازمان اوقاف، قدم برداریم.

خاموشی در پایان سخنان خود گفت: وقف نقطه ای ست که انسان از خودش می کند و به خدا متصل می شود و نیات فردی به نیات الهی تبدیل می شود.