شهرکرد-مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین همراه با دسته های عزاداری در شهر بروجن چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین همراه با دسته های عزاداری در شهر بروجن چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن در این زمینه اظهار داشت: مراسم بزرگ و مذهبی پیاده‌روی با حضور خیل عاشقان اهل‌ پیش از ظهر امروز سه شنبه با تجمع در میدان امام حسین(ع) بروجن به سمت حرم میرحیدر شاه شهر نقنه برگزار شد و شرکت‌کنندگان مسیر هشت کیلومتری را همراه با سینه‌زنی و عزاداری پیمودند.

وی ادامه داد: برپایی موکب و پذیرایی از عزاداران توسط مردم، در مسیر بروجن نقنه و برگزاری برنامه عزاداری در امام‌زاده میرحیدر شاه شهر نقنه، ازجمله برنامه‌های این همایش پیاده‌روی بود.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد، همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، هم‌زمان با سراسر کشور در شهرها و روستای شهرستان بروجن ازجمله بلداجی، فرادنبه، دهنو و امام قیس به‌طرف امام زادگان برگزار شد.

وی، به پیاده‌روی ۲۰ میلیونی زائران در روز اربعین حسینی برای زیارت امام حسین (ع) ویاران باوفایش اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی برای زیارت موجب پاداش اخروی، سلامتی، بخشش گناهان و حسنات زیادی می‌شود.

وی ادامه داد: امسال برای سومین بار، همایش پیاده‌روی در شهر بروجن از میدان امام حسین(ع) تا حرم امام‌زاده میرحیدر شاه شهر نقنه برگزار شد.