بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان بوشهر از میدان قدس تا میدان شهید رئیس‌علی دلواری برگزار می‌شود.

نصرالله شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان‌ماه اظهار داشت: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور، در مرکز و شهرهای مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود و مردم استان همچون گذشته حضوری گسترده و حماسی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر بوشهر از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در میدان قدس بوشهر آغاز می‌شود و تا میدان شهید رئیسعلی دلواری ادامه خواهد داشت که سخنران آن سردار رزمجو فرمانده سپاه استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با دعوت از عموم مردم برای حضور در این راهپیمایی، بیان کرد: مردم بار دیگر در این روز فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «هیـهات من‌الذله» را سر خواهند داد.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر بر مواضع اصولی خود تاکید کرد و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید پیمان می‌کنند، افزود: یوم الله سـیزدهم آبان روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار جـهانی نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی است.

شفیعی گفت: شعار «مرگ بـر آمریکا»، «مرگ بـر انگلیس»، «مـرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» امروز مردم استان، ترجمان همان شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین (ع) و لبیک به ندای جـاودان «هـل من نـاصر ینصرنی» امـام حسـین (ع) در ظـهر عاشورا است.

وی ادامه داد: رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعه مهم یوم الله ۱۳ آبان، همان «روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار» است.