گرمسار-رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا بابیان اینکه امنیت ایران در منطقه پرتلاطم خاورمیانه بی بدیل است، گفت: در راستای رشادت‌های شهدا ابرقدرت‌ها به اقتدار و عزت روزافزون ایران اعتراف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد رضا رادان بعدازظهر یک‌شنبه در آیین یادبود شهید سید عباس موسوی به میزبانی منزل این جانباز ۱۰۰درصدی در ایوانکی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بابیان اینکه امنیت ایران در منطقه پرتلاطم خاورمیانه بی بدیل است، ابراز داشت: ایران علیرغم جنگ های پی‌درپی کشورهای همسایه در جزیره امن به سر می‌برد و این آرامش و امنیت امروز جز در سایه خون شهدا و رشادت جانبازان حاصل نشده است و باید قدردان آن ها باشیم.

وی بابیان اینکه تنها چیزی که توانست در این چهار دهه عمر انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کند ایستادگی مردم بود، اضافه کرد: قطعا آرامش و امنیت امروز را مدیون خون شهدایی همچون شهید موسوی هستیم که برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادند.

اعتراف ابرقدرت‌ها به اقتدار و عزت ایران اسلامی

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا بابیان اینکه طی این چهل سال دشمن توطئه‌های بسیاری برای غلبه بر ملت ایران انجام داد اما هر بار دسیسه های آن‌ها با هوشیاری نیروهای مسلح و مردم نقش بر آب شد، ابراز داشت: ماموران نیروی انتظامی تا آخرین قطره خون خود برای حفظ آرمان های انقلاب خواهند ایستاد از این‌رو دشمن هرگز قادر به انجام نقشه‌های خود نخواهد شد.

رادان بابیان اینکه امروز ابرقدرت‌ها به اقتدار و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران اعتراف دارند، تصریح کرد: عامل حیاتی ایستادگی و مقاومت در برابر زورگوی بدخواهی دشمنان تنها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود و همین امر آن‌ها را به‌زانو درآورده است.

وی بابیان اینکه یاد و خاطره امثال موسوی‌ها باید در اذهان عمومی زنده نگه‌داشته شود، اضافه کرد: در شرایط حاضر که دشمن با انواع هجمه‌های فرهنگی به دنبال ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری است می بایست یاد و خاطره دفاع مقدس و حماسه ماندگار آن دوران برای نسل جوان کشور بیش از پیش بازگو شود.

 به گزارش خبرنگار مهر سید عباس موسوی جانباز ۱۰۰ درصدی ساکن ایوانکی گرمسار سال ۹۲ آسمانی شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد در این مراسم سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.