بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: خدمات انقلاب اسلامی در استان بوشهر اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی صبح شنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای مردم شیرین نباشد.

وی افزود: با تلاش‌های مسئولان و دست‌اندرکاران و حضور مردم در صحنه شاهد هستیم که هر روز برنامه‌روزی برنامه ریزی برای بزرگداشت امسال در ابعاد مختلف و ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم روز به روز بیشتر شود و کار بهتر پیش برود.

شفیعی بیان کرد: در شش ماهه اول امسال بیشتر تاکید روی برنامه‌ریزی بود تا تبیین مسئله شود و مسئولان برای بزرگداشت باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب آماده شوند و در شش ماهه دوم انتظار است که همه دست به دست هم دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و ائمه جمعه ثمره ۴۰ سال مجاهدت و تلاش و سرافرازی را برای مردم و نسل جوان بیان کنند که کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم.

وی گفت: عزم خود را جزم کنیم و به راهکارهایی اجرایی و عملیاتی برنامه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برسیم. فرصت چندانی نیست و با توجه به اینکه اوج برنامه‌ها در دهه مبارک فجر خواهد بود، نباید برنامه‌ها را به آن زمان موکول کنیم و باید با برنامه‌ریزی مناسب خیلی از خدمات انقلاب را معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: اکنون صدا و سیمای جمهوری اسلامی اقدام خوبی کرده است و رادیو انقلاب را راه‌اندازی کرده است و برنامه‌های خوبی پخش می‌شود و در عرصه‌های مختلف اطلاع‌رسانی می‌کنند که کار بی نظیری است.

وی افزود: در استان بوشهر نیز خدمات انقلاب اسلامی به خوبی اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان وضعیت خدمات ارائه شده در سطح استان باخبر شوند.