کرج - سرپرست استانداری البرز گفت: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای حصارک به طول چهار کیلومتر است که تاکنون ۳.۵ کیلومتر آن تکمیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک با حضور شهردار، فرماندار و برخی اعضای شورای شهر کرج همراه بود، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه اقدامات مهمی در حوزه حمل‌ونقل شهری استان به‌ویژه در کلان‌شهر کرج انجام‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه البرز و به‌تبع کرج کریدور ورودی و خروجی بیش از دوازده استان کشور است، گفت: این استان درواقع مسیر مرکز، شمال و غرب کشور را به یکدیگر متصل می‌کند.

سرپرست استانداری البرز با اشاره به اینکه تیم عمرانی استان به همراهی شهرداری و شورای شهر کرج در این شرایط سخت اقتصادی شهرستان را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده‌اند، گفت: پروژه کمربند شمالی کرج نیز یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها است که مکمل ادامه بزرگراه همت بوده و در صورت بهره‌برداری بار بزرگی از ترافیک این شهرستان را کاهش می‌دهد.

شهبازی به پروژه تقاطع غیرهم‌سطح حصارک اشاره کرد که تسهیل گر ارتباط کرج با کمالشهر است، گفت: بهره‌برداری از این پروژه ترافیک ورودی و خروجی ترددهای تهران را روان خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه از سال ۹۳ آغازشده و بااعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است، گفت: این پروژه با توجه به تعهدات شهرداری در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست استانداری البرز با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از این پروژه اجرایی شده است، گفت: این پروژه حدود ۴ کیلومتر طول دارد که تاکنون حدود ۳.۵ کیلومتر آن تکمیل‌شده است.

شهبازی بابیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان مربوطه با انسجام و تعامل بیشتر این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانند، گفت: در صورت تسریع در بهره‌برداری از قطار شهری و مترو کرج - هشتگرد بار بزرگی از ترافیک کلان‌شهر کرج کاهش یابد.