زنجان-مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از تشکیل و راه اندازی شورا و مجمع گروه های جهادی در زنجان خبر داد و گفت: ۱۹۲ گروه جهادی در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد امندی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان بسیج سازندگی، گفت: ۱۹۲ گروه جهادی در استان زنجان ثبت‌ شده است. 

وی اظهار کرد: ضرورت ایجاد انسجام، وحدت و تسریع در انجام خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در بین گروه‌های جهادی، شورای گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها و مجمع گروه‌های جهادی در  استان از اهداف تشکیل گروه جهادی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی شورا و مجمع گروه‌های جهادی در استان و شهرستان‌ها، افزود: شورای گروه‌های جهادی در بیشتر شهرستان‌ها تشکیل‌ شده و تلاش می‌شود طی روزهای آینده مجمع گروه‌های جهادی استان تشکیل و راه‌اندازی شود.

امندی تأکید کرد: طی سال گذشته شوراها و مجمع در شهرستان‌ها و استان تشکیل شد ولی جهت اقدام و اثربخشی بهتر، انتخابات هیئت‌رئیسه طی هفته‌ها و روزهای اخیر در حال انجام است.

وی افزود: اعضای انتخابی شوراها به مجمع استان و در همین راستا اعضای انتخابی مجمع استان به مجمع عالی جهادگران کشور معرفی خواهند شد و انتخابات هر دو سال یک‌بار و جلسات شورا و مجمع هر فصل برگزار می‌شود.