بوشهر - طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین سپاه، فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه استان بوشهر پیش از ظهر یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: مسئولیت در سپاه بار سنگینی بر دوش انسان‌های مومن و پرهیزکار است که برای خدا و در راه خدا متحمل این مسئولیت می‌شوند تلاش می‌کنند.

سردار علی رزمجو ادامه داد: فرماندهی و مدیریت فرصتی است که این فرمانده یا مدیر در یک فرصت زمانی محدود برای خدمت و تعالی و شکفتن استعدادهای درون هر یگان و مجموعه‌ای که تحت فرماندهی او قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر این که فرماندهی و مسئولیت در سپاه بهترین فرصت برای خدمت است، گفت: فرمانده و مسئول هدایت آحاد کارکنان برای اجرای ماموریت در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی که سعادت دنیا و آخرت به ارمغان می‌ورد.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان ینکه مسئولیت در سپاه خدمت و انجام وظیفه و رسالت پاسداری است، افزود: در مجموعه سپاه مدیریت، فرماندهی و خدمت بر اساس تکلیف‌مداری و رسالت پاسداری است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در ادامه با اشاره به اینکه تجربیات خوبی در کنار فرماندهان کسب کرده‌ام، گفت: نوکری و خدمت در سپاه امام زمان(عج) باعث افتخار ست.

یدالله کشاورز تاکید کرد: ایمان و اعتقادی که به توان تیپ دارم خواهیم توانست تیپی مقتدر در سایه توجهات رهبری آماده پاسخگویی به تمام تهدیدت دشمن داشته باشیم.