بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی و براساس آموزه های دینی و با مهندسی دینی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خادمی صبح یک شنبه درجمع مدیران اداره‌های تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون ساختار جدیدی به نام انقلاب ولایی و نظامی بر اساس مبانی ولایت فقیه را توانسته به جهانیان معرفی کند.

خادمی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌اند، انقلاب اسلامی از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

وی تصریح کرد: نهضتی که امام‌خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت آشکارسازد و نهضتی که در ۲۲ بهمن۵۷ به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: نباید ۲۲ بهمن را تنها به‌عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگر تلقی کرد، بلکه باید از آن به‌عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.

خادمی با ببیان اینکه پاسداشت انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق با آرمان های والای نظام است، گفت: دهه فجر گرامیداشت انقلابی است که ما را به بالاترین جایگاه دنیا رسانده و باید ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و نسل های کنونی جامعه انتقال و تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان تبیین شود.