مهدی یراحی نام جنجالی این روزها، مهمان تلفنی برنامه رادیویی تهران من بود تا از علت انتشار شایعه ممنوع‌الکاری‌اش صحبت کند. سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد هم مهمان دیگر این برنامه بود.

مجله مهر: مهدی یراحی‌، خواننده پرسروصدای این‌روزهاست. او که اصالت خورستانی دارد، همین‌اواخر لباس کارگران هفت‌تپه را در یکی از کنسرت‌هایش پوشید و حسابی جنجالی شد. بلافاصله نیز با انتشار موزیک‌ویدیویی عجیب به اسم "پاره‌سنگ" خبرسازی کرد؛ ویدئویی که البته برخی از مضامین آن خوب نبود و استفاده از بازوبند هیتلری در آن نیز حسابی دردساز شد و حتی شایعه ممنوع‌الفعالیت شدن یراحی را نیز نقل محافل موسیقایی کرد.

جالب آنکه رسانه‌های بیگانه سریع دست‌به کار شدند و این شایعه را مرتبط با حمایت یراحی از کارگران هفت‌تپه جا زدند. از طرف دیگر نامه‌ای از قول یک فعال فرهنگی خوزستانی خطاب به یراحی منتشر شد که در آن نوشته بود «... کنشگر ممکن است گاهی اشتباه هم داشته باشد اما قطعا "سکوت" بدترین سرنوشت برای هنرمندانی است که باید حداقل برای قشری از جامعه عامل حرکت و اقدام باشند.»

حالا و پس از آنکه نقدهای متعددی به این ویدئو شد، مهدی یراحی در یک برنامه زنده رادیویی به اشتباه خودش اعتراف کرده و به برخی از ابهامات نیز پاسخ‌هایی داده است.