جنبش ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای به شدت اقدامات سرکوبگرانه آل سعود در القطیف عربستان را محکوم کرد و خواستار اقدام عاجل سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه ۱۴ فوریه بحرین، جنبش انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اقدام نظامیان سعودی در القطیف و شهادت جمعی از ساکنان این منطقه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنبش انقلاب ۱۴ فوریه به شدت اقدام سعودی ها در یورش به مناطق الجش و ام الحمام در استان القطیف که منجر به شهادت ۵ نفر شد را محکوم می کند. کشتار و انتقام گیری از ساکنان منطقه القطیف به دست قبیله بنی سعود صهیونیستی-آمریکایی ادامه دارد و تبهکاران این رژیم جنایتکار روز دوشنبه به مناطق الجش و ام الحمام در القطیف حمله کرده و آنرا محاصره کرده و اقدام به گلوله باران منازل و یورش به آنها کردند و بر اساس اخبار اولیه پنج نفر از جوانان شهید و شماری دیگر بازداشت شدند.

جنبش انقلاب ۱۴ فوریه بحرین از سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری خواست که کمیته حقیقت یاب در جنایات قتل و کشتار غیرنظامیان بی گناه اعزام کنند. 

در این بیانیه از آل سعود به عنوان فراعنه عصر یاد شده که در جزیره العرب و سرزمین حجاز و حرمین شریفین طغیان و سرکشی می کنند.

این جنبش از مردم بحرین خواست که جنایات وحشیانه و بازداشتها و جنایات شکنجه و هتک ناموس و نقض حقوق بشر از سوی رژیم سعودی و طاغوت سلمان و فرزندش ابومنشار را محکوم کنند و با ساکنان القطیف ابراز همبستگی کنند و دست به تظاهرات بزنند.

در این بیانیه آمده است: جنایت الجش و منطقه ام الحمام سابقه خطرناکی نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیاست. این رژیم اقدام به قتل غیرنظامیان بی گناه در روستاها و مناطق مسکونی شان می کند و از مخالفان خود انتقام می گیرد و اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کند. اگر رژیم سعودی توان تحمل این طیف اساسی و بزرگ در شبه جزیره را ندارد در برابر این طیف بزرگ جز درخواست جدایی از رژیم قاتل سعودی و استقلال و احیای بحرین بزرگ تاریخی نمی ماند و این موضوعی مبرم در زمان حاضر است. ما بر انتقام الهی از طاغوت بنی سعود مطمئن هستیم. این سنت الهی است که شامل طاغوت و جباران و فراعنه سعودی هم دیر یا زود خواهد شد به ویژه که رژیم سعودی مرتکب جنایات وحشیانه در عراق، سوریه، لبنان و یمن شده اند.