مرند – جلسه نمایندگان وزارت کشور با مسئولین شهرستان مرند ۹ ساعت به طول کشید و سرانجام مقرر شد، پروژه نیمه کاره جواهر، مسقف سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ای با محوریت بررسی مشکل پروژه جواهر مرند به ریاست گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند، عصر امروز با حضور نمایندگان وزارت کشور،استانداری، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، شهردار و شورای اسلامی شهر مرند،  زنوزی پیمانکار پروژه، فرمانده نیروی انتظامی، معاونین فرماندار در فرمانداری مرند برگزار شد.

این جلسه که ۹ ساعت به طول انجامید توافق گردید با همکاری همه دست اندرکاران، پروژه در مدت ۱۵ روز فعال و نسبت به مسقف سازی باقیمانده پروژه توسط شهرداری اقدام شود.

در این راستا نماینده وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قول مساعد مبنی بر تامین تسهیلات را داد.

با توجه به اهمیت موضوع پروژه جواهر و پروژه قائم نمایندگان وزیر کشور در خصوص وضعیت پروژه های مذکور با امام جمعه شهر مرند دیدار کردند که در این دیدار حجت السلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند بر ضرورت رفع این مشکل تاکید کرد.

گفتنی است، نمایندگان وزارت کشور صبح  امروز از محل پروژه جواهر بازدید کردند، نمایندگان وزارت کشور روز پنجشنبه نیز در مرند حضور خواهند داشت که به احتمال زیاد تصمیمات دیگری نیز پیرامون این پروژه گرفته خواهد شد.