بوشهر - معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان بوشهر برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب انبارکی ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های تبیین رویکردهای دوره پهلوی در عرصه‌های استقلال سیاسی، امنیت و تمامیت ارضی، عقب‌ماندگی اقتصادی و عرصه فرهنگی و اسلام زدایی خاطرنشان کرد: تشریح دستاوردهای سیاسی انقلاب، تبیین نظام مردم‌سالار دینی، دستیابی به استقلال سیاسی و گسترش عدالت اجتماعی از دیگر برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: از دیگر برنامه‌های مد نظر، تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی و فناوری، اقتصادی و بهبود زیرساخت‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در قالب برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود.

وی از تبیین دستاوردهای امنیتی و نظامی و دفاعی و اقتدار نظام خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های بصیرتی و روشنگری در قالب نمایشگاه‌ها و یادواره‌های شهدا و . . . شاهد دستیابی به اهداف مد نظر باشیم.

انبارکی خاطرنشان کرد: در این ایام نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود تا این خدمات بیان شود و همگان بدانند که که نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایانی را ارئه کرده است.

وی تاکید کرد: دشمن در تلاش است که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و رسالت پاسداری از انقلابی ایجاد می‌کند که فضای امید را در کشور فراهم کنیم و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبارستیزی یکی از دستاوردهای این انقلاب است، گفت: انقلاب ما این هژمونی آمریکایی‌ها و استکبار را بر هم زد و ایدئولوژی جدیدی را در جهان اشاعه کرد.