بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: رشادت های شهدای دوران دفاع مقدس توانست به دشمنان درسی بدهد که به واسطه آن دیگر فکر تجاوز به ایران را در سر نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهید خلبان «کوپال» و گرامیداشت شهدای پادگان مهندسی بروجرد که در سالن دکتر زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: امامان معصوم(ع)  آمدند تا با ارشاد مردم دین خدا را اجرا کنند و علت اینکه شهید شدند این بود که می خواستند حکومت دینی تشکیل دهند.

وی افزود: زمانی پرچم حق برافراشته می شود که ستمگران و کافران نمی توانند پیروزی امت اسلامی را تحمل کنند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را بر ملت ایران تحمیل کردند اما به برکت خون شهدا این نظام ایستاد و به برکت خون رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس پیروز شدیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شهادت آرزوی علما بوده است، ادامه داد: امنیت امروز موجود در کشور مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس است و امروز مشاهده می کنیم ابرقدرتی که روزگاری در دنیا حکمرانی می کرد نمی تواند در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران حرفی بزند.

وی تاکید کرد: رشادت های شهدای دوران دفاع مقدس توانست به دشمنان درسی بدهد که به واسطه آن دیگر فکر تجاوز به ایران را در سر نداشته باشند.

امام جمعه بروجرد افزود: باید به خانواده شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس تبریک گفت که فرزندانی اینچنین شجاع تربیت کرده اند تا در دفاع از میهن اسلامی خود به شهادت برسند.