رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم بیش از ۲۵ کیلو و ۶۵۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح جزییات خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ به نام «ا» در محدوده شرق تهران، پرونده ای در رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران عملیاتی پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات و تحقیقات فنی، مشخص شد این متهم به تازگی یک محموله مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و در مخفیگاه خود واقع در حوالی خیابان نیروی هوائی نگهداری کرده و قصد توزیع آن را دارد.

وی ادامه داد: در پی تکمیل اقدامات اطلاعاتی و محرز شدن جرم متهم، تیم های عملیاتی با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام و پس از چندین ساعت مراقبت نامحسوس و ضمن اطمینان از حضور سوژه در محل نگهداری مواد افیونی، با رعایت موازین قانونی وارد مخفیگاه متهم شدند و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ بخشنده افزود: پس از دستگیری متهم، در بازرسی از مخفیگاهش ۲۳ کیلو و ۴۰ گرم تریاک، ۶۳۳ گرم شیره، ۱۰۴ گرم شیشه، ۵۷۶ گرم سوخته، و ۱۳۰۰ گرم تفاله کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.