مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح «سپاس از فجر آفرینان» در تداوم طرح سپاس در فاصله زمانی بهمن تا اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حیات، شکوه، پایداری و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: تجدید میثاق با شهدا و تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان به‌عنوان ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران است و به همین منظور در پرتو چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «طرح سپاس از فجر آفرینان» در تداوم طرح سپاس در فاصله زمانی بهمن تا اسفند برگزار می‌شود.

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: این طرح به ۲ مناسبت ارزشمند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا با مشارکت و همکاری سایر سازمان‌ها خصوصاً نهادهای مردمی با هدف دیدار از حداقل ۴۰ هزار خانواده معظم شهید در سراسر کشور انجام می‌شود.