ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز دشمنان با تمام قدرت به جنگ با انقلاب اسلامی آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین طی سخنانی با بیان این که فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرا(س) باید گرامی داشته شود، گفت: تمامی هیئات و مساجد برای حضرت زهرا(س) اقامه عزا کنند و پیام رسان فاطمیه باشند.

وی افتخارات نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز دیگر دشمنان زورشان به این کشور نمی رسد، گذشت آن زمان که سیم خاردار را وارد می کردیم، امروز موشک ۲ هزار کیلومتری داریم، که اگر اسراییل دست از پا خطا کند، به تعبیر مقام معظم رهبری تل آویر و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

رییس ستاد چهلمین سالپرد انقلاب اسلامی استان تهران به دشمنی ها علیه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار شهید ترور، کودتاها، فتنه ها، نفوذی ها، منافقین و سلطنت طلب ها در این سال ها خیانت های فراوانی به این انقلاب کردند، که اگر عنایت امام عصر(عج) و اطاعت مردم از ولایت نبود، این انقلاب زمین گیر می شد، اما امروز با لطف الهی شاهد اقتدار نظام اسلامی در زمینه های گوناگون هستیم.

خطیب جمعه ورامین گفت: در کنار توفیقات و عزت آفرینی انقلاب اسلامی دشمن غدار و حیله گر، با دلارهای نفتی آل سعود و غول رسانه ای و عمروعاص های زمان، به جنگ انقلاب آمدند و امروز جنگ را بر اقتصاد و فرهنگ این کشور تحمیل کرده اند و در پی نفوذ در ارکان این نظام هستند.

وی گفت: در حوزه فرهنگ به اسم فیلم، تئاتر، جشنواره فجر و ...شاهد تهاجم  هستیم.

محمودی با اشاره به هجمه ناجوانمردانه دشمنان به ارزش های دینی و انقلابی گفت: در این بین متولیان فرهنگی کجا هستند، در حوزه فضای مجازی شاهد قلع و قمع ارزش ها و اعتقادات هستیم، معلوم نیست، آقایان متولی فضای مجازی دقیقا کجا هستند.

وی با بیان این که باب سخنرانی باز است و مسئولان به جای اجرا و حل مشکلات فقط خوب سخنرانی می کنند، ادامه داد: برخی از سخنرانی ها دردی به دردهای مردم اضافه می کند، امروز در حوزه اقتصادی شاهد تحمیل قراردادهای ننگین هستیم و برخی از مسئولان ساده لوح می گویند، این قراردادها مشکلات ما و تحریم ها را حل می کند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان کشور، به ویژه در قوه مجریه گفت: چرا در حوزه اقتصادی تدبیری نمی بینیم و در مدیریت اقتصادی از تفکر انقلابی بهره نمی گیریم، چرا باید بعد از ۴۰ سال عزت انقلاب تحت الشعاع صف گوشت های وارداتی قرار گیرد، این چه بلایی است، که بر سر پول ایران آورده شده است.

وی سپس با انتقاد از این که برخی مدیران درد دل مردم را احساس نمی کنند، گفت: به نجومی بگیرها، نفوذی ها، چند تابعیتی ها، آمریکا و اروپا عرض می کنم، که این اقدامات ما را آزار می دهد، اما اگر فکر می کنید، با این روش ها می توانید، ملت ایران را از اسلام، انقلاب و ولایت جدا کنید، کور خوانده اید، ملت ایران رنج ها و سختی ها را تحمل می کنند، اما با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از اسلام و ولایت پاسداری خواهند کرد.