شاهرود - امام جمعه شاهرود بابیان انقلاب اسلامی با سه رکن اساسی در جهان شناخته می‌شود، گفت: دیانت رهبری و حضور مردم در صحنه‌ها سه محور و رکن انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی در نشست ظهر یک شنبه مسئولان شاهرود با جمعی از موثران، بازاریان و مسئولان این شهرستان به میزبانی فرمانداری بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما را سه رکن اساسی و اصلی به پیروزی رساند، ابراز کرد: دین‌داری مردم و همچنین شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس دین مبین اسلام یکی از مهم‌ترین محورهای انقلاب اسلامی و پیروزی آن به رهبری امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: دیگر رکن انقلاب اسلامی ولایت فقیه و رهبری عالمانه امام خمینی (ره) بود که توانست عزت و عظمت را به مردم ایران اسلامی در سایه انقلاب بازگرداند و سومین رکن، حضور همیشه در صحنه مردم است که امروز نیز این حضور باعث تداوم انقلاب اسلامی می‌شود.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است، ابراز داشت: مردم ما بار دیگر در این راهپیمایی نشان می‌دهند که با انقلاب اسلامی عهدی دوباره خواهند بست و با آرمان‌های انقلاب، تجدید بیعت می‌کنند.

امینی با بیان اینکه باگذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی هر جای ایران اسلامی حتی در هر شهر اگر موفقیتی کسب می‌شود، به واسطه همین سه رکن انقلابی یعنی مردم، ولایت فقیه و رهبری و دیانت است، تاکید داشت: امروز اگر می‌خواهیم در امور شهری نیز موفق عمل کنیم باید بدانیم که خارج از حیطه دین‌داری و خدمات به مردم در سایه ولایت فقیه چیزی گیرمان نخواهد آمد.

وی بابیان اینکه خدمت به مردم یعنی حقوق و حیثیت آنان را در نظر داشت و برایشان خدمت‌رسانی را در اولویت قرارداد، ابراز کرد: هرگاه از سه محور اصلی انقلاب خارج شویم هرگز نمی‌توانیم انقلابمان را استمرار ببخشیم.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه وحدت خوبی در سطح مدیران شاهرود وجود دارد، تاکید کرد: امیدواریم در سایه این وحدت بین آحاد مردم و مسئولان بتوانیم شاهد آینده‌ای روشن برای شهرستان باشیم.

امینی در پاسخ به سوالی درباره فضای مجازی و عدم برخورد با برخی کانال‌های مجازی که به زعم برخی مردم، خوراک رسانه‌های بیگانه را تامین می‌کنند، تاکید کرد: بارها به این افراد به طور خصوصی و یا عمومی تذکراتی داده‌شده و لذا باید مراقب فضای مجازی باشیم که دچار مشکلات نشویم.