نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ ماه بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ ماه بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»
دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.
امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گران‌سنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند متعال و عنایت حضرت ولی عصر (عج) دانست. بی‌تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایتمداری خود توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی توطئه‌های نظام استکباری را تاکنون خنثی کند.

 مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استکبار و استبداد، حرکت ما حرکت هدف‌دار، سنجیده، خستگی‌ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است؛ البته نه فقط در گفتار و نوشتار؛ بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است. اکنون وظیفه ما انتقال شایسته این میراث گران‌بها، ارزش‌ها و باورهایمان به نسل‌های بعدی است، یعنی انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت و باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت‌های پوشالی.

 اکنون در چهلمین بهار انقلاب اسلامی، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اعلام می‌دارند ضمن حضور پرشور در مراسم‌های جشن دهه فجر انقلاب اسلامی به‌خصوص راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، کلیه اقشار مختلف به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حماسه‌ای دیگر را در برابر دشمنان رقم زده و در پاسداری از آرمان‌های بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با توکل به خداوند منان، پرچم خون‌رنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) خواهند سپرد.