قم - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور حماسی را جواب دندان شکن به ترامپ دروغگو دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ امیر حاتمی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و عظمت جشن ۴۰ سالگی انقلاب، این روز مهم را به مردم و رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفت.

وی با بیان این که امروز دنیا شاهد قدرت حقیقی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، بیان داشت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی پاسخ دندان‌شکن به ترامپ دروغگو است.

وزیر دفاع گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و تمام کارگزارانشان در دنیا می‌توانند جواب توطئه‌های خود را از تک تک مردم ایران گرفته و شاهد شکست و سرشکستگی خود در ایران و منطقه باشند.

حاتمی آرزوی دشمنان برای برگزار نشدن جشن ۴۰ سالگی ایران را توهم دانست و افزود: امروز مردم و مسئولان در کنار هم و با قدرت در حالی جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار کردند که باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است.

وی همراهی مردم و مسئولان را جلوه و شکوه عظمت حقیقی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: خداوند را برای این همه عزت و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا شاکر بوده و قدردان این نعمت عظیم الهی هستیم.