سمنان - استاندار سمنان با صدور پیامی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که به شهادت تنی چند از هموطنان‌مان انجامید را نشان از عمق وحشت و عصبانیت دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علی رضا آشناگر در پی حمله تروریستی استان سیستان و بلوچستان پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

حادثه تلخ و جانکاه شهادت جمعی از مرزداران شجاع و غیور ایران اسلامی در محور خاش - زاهدان ، در پی جنایت تروریستی پلیدترین دشمنان کوردل نظام و انقلاب ، موجب تاثر و تالم شدید این جانب شد.

بی تردید انجام این اقدام ددمنشانه آن‌هم پس از قدرت‌نمایی ملت بزرگ ایران در شکوه حضورآگاهانه و مشتاقانه در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن و شیرینی اتحاد و همبستگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های خلق شده در چهل پنجره انقلاب، نشان از عمق وحشت و عصبانیت دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت بزرگ ایران دارد که این چنین به وسیله تروریست‌های تکفیری و از خدا بی‌خبر ، دست به اقدامات کور و رذیلانه زده و دست خود را به خون پاک پاسداران رشید و رزمندگان غیور این سرزمین آلوده می‌کنند.

این جانب ، ضمن محکوم کردن شدید این جنایت تروریستی ، شهادت جمعی از بهترین پاسداران وطن در این حادثه جانکاه را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهور، نیروهای نظامی و انتظامی، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تسلیت و تعزیت عرض کره و با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، از خداوند سبحان مسئلت می‌کنم تا خون پاک این شهیدان گلگون کفن، همچون گذشته موجب عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی و خشک شدن ریشه کفر، الحاد و انحراف در سراسر گیتی شود.

انفجار انتحاری شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان عده‌ای از خدمتگزاران به وطن در لباس نیروی زمینی سپاه را به شهادت رساند.