اصفهان- رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مردم و به ویژه جوانان اصفهان همواره نقش بسزایی در حفظ امنیت کشور داشته اند.

 حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:حضور چشمگیر و یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر خلاف پیش بینی های استکبار جهانی بود و این امر باعث شد تا حقارت و کینه درونی خود را با حادثه تروریستی که به دست داعشی ها و تکفیر های دست نشانده مثلث شوم صهیونیست، استکبار جهانی و آل سعود رخ داد، نمایان کنند.

وی بیان داشت: استکبار جهانی که از مدت ها پیش در بوق‌های تبلیغاتی خود اعلام کرده بود جمهوری اسلامی ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد گرفت با حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تصمیم به وقوع حادثه تروریستی و جنایت علیه پاسداران مظلوم این مرز و بوم کرد تا به این وسیله انتقال سختی از ملت ایران بگیرند و شیرینی این راهپیمایی را به کام مردمی که همواره مدافع نظام و رهبری هستند، تلخ کند.

مردم ایران هیچ گاه پشت نظام جمهوری اسلامی ایران را خالی نکردند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:امام خمینی (ره) در شهادت آیت الله مطهری این جمله را گفتند که هر چه  جان ما را بگیرید ملت ایران مقاومتر خواهند شد و این تجربه از اول انقلاب تاکنون وجود دارد که مردم ایران هیچ گاه پشت نظام جمهوری اسلامی ایران را خالی نکردند.

وی با اشاره به اینکه مردم اصفهان همواره در امنیت کشورنقش بسزایی داشتند، ادامه داد: از شروع انقلاب تاکنون  در بسیاری از حوادثی که برعلیه نظام صورت گرفته است، مردم اصفهان جانشان را کف دست قرار دادند و از کشور خود محافظت کردند و در مقابله با افرادی که قصد براندازی نظام را داشتند،تفرقه بین قومیت ها را ایجاد کردند و دم از جدایی کردستان از ایران و دم از جدایی خوزستان از ایران زدند، خوش درخشیدند.

زمان جنگ ۶ درصد جمعیت ایران را داشتیم/بیش از  ۱۰ درصد شهدای کشور از اصفهان هستند

وی با اعلام اینکه مردم اصفهان در زمان جنگ ۶ درصد جمعیت کشور را داشتند اما  بیش از  ۱۰ درصد شهدای کشور از اصفهان هستند، گفت: مردم اصفهان همواره در موقعیت های دیگر هم مثل دفاع از حرم شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند و اگر بررسی کنیم در هر زمانی که کشور نیاز به دفاع داشته و حفاظت از امنیت کشور را داشته جوانان اصفهان همواره پیش قدم بودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حادثه تروریستی شب گذشته تمامی شهدای عزیز از جوانان عزیز اصفهان بودند که برای حفظ امنیت کشور حرکت کردند و به دست تکفیری های ظالم و از خدا بی خبر به شهادت رسیدند.