بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم افزایش خدمات‌دهی مسئولان به مردم گفت: خدمت صادقانه مسئولان به مردم بزرگترین عبادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به راهبردهای ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان گام دوم اظهار داشت: این بیانیه بیانگر هوشمندی و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی خواستار توجه فرهیختگان، دانشگاهیان و حوزویان به بیانیه رهبر معظم انقلاب شد و اضافه کرد: در این راستا باید کرسی‌های نظراندیشی، نشست‌های تخصصی و ارائه راهکارهای ملی و بومی‌سازی این بیانیه برای فضای استان بوشهر اجرا شود.

امام جمعه بوشهر به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی در این راهپیمایی بار دیگر پایبندی خود به این نظام و انقلاب و دستاوردهای آن را نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید در راستای پیشرفت، عدالت، تمدن و تسریع در خدمت‌رسانی به جامعه قدم برداریم خاطرنشان کرد: حفظ و توسعه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در شرایط هجمه‌های بی‌شمار استکبار از مهمترین پیروزی‌ها بوده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مسئولان باید از همه توان خود برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنند تصریح کرد: مردم امتحان خود را پس داده‌اند و از این امتحان سربلند بیرون آمده‌اند و مسئولان نیز باید خدمت به مردم را به بهترین صورت انجام دهند.

وی عدم انجام وظیفه مسئولان را گناهی بزرگ دانست و ادامه داد: بزرگترین عبادت مسئولان در عرصه اجتماعی، خدمت به انقلاب و مردم است و مسئولان ولایی باید در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده‌اند حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همکاری و مشارکت و تعامل بین مردم و مسئولان را یک ضرورت دانست و افزود: مردم با وحدت، همدلی، همراهی، اتحاد در سایه ولایت در کنار مسئولان، انقلاب را حمایت کنند.

وی برگزاری کنفرانس ضد انسانی و ضد ایرانی ورشو را محکوم کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی توسط آمریکا و مزدورانش پس از شکست سنگین در منطقه برای نشان دادن خود در فضای سیاسی جهان و جبران شکست‌ها انجام می‌شود.

صفایی بوشهری ضمن محکوم کردن حادثه شهادت و مجروح شدن عده‌ای از مرزبانان و مدافعان حریم امنیت کشورمان در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این حمله تروریستی با همکاری استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه انجام شد و در راستای انتقام به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن بود و می‌خواستند فکرها را منحرف کنند.