دماوند- فرماندار دماوند گفت: شرط فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در دماوند داشتن مجوز محلی است .

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری ظهر شنبه در حاشیه برگزاری آخرین نشست شورای اداری دماوند در جمع خبرنگاران در خصوص بازنشستگی ایشان اظهار داشت: هر سال برای کسانی که حائز احراز بازنشستگی می‌شوند سازمان مربوطه این بازنشستگی را اعلام می‌کند و فرد توسط بالاترین رئیس دستگاه معرفی می‌شود و این روند عرف اداری است و ما تابع قانون هستیم.

صفری افزود: از لحاظ قانونی با توجه به قانون خدمات کشوری کسانی که شرایط بازنشستگی را دارند فقط با نظر بالاترین رئیس دستگاه می‌توانند به کار ادامه دهند و یا از کار خارج شوند لذا ما منتظر نظر بالاترین رئیس دستگاه یعنی استاندار هستیم.

وی بیان داشتیم: طول خدمت مهم نیست و من مطمئنم پس از من نیز همین سیاست‌ها اجرا خواهد شد چرا که مسائل مهمی مثل سند توسعه و اجرای طرح‌های گردشگری را در این شهر نهادینه کرده‌ایم که ادامه پیدا خواهند کرد.

فرماندار دماوند گفت: جابه جایی مدیران یک کار قانونی است و اینکه در فضاهای مجازی مطالبی منتشر می‌شود که مردم را نگران می‌کند اما جای نگرانی نیست و اعلام می‌کنم که بنده تا کنون هیچ برنامه برای کاندیداتوری ۹۸ ندارم.

صفری در خصوص بحث فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اذعان داشت: این فروشگاه‌ها برای اشتغال و تسهیل خرید و فروش مردم توسط دولت مجوزهایی را دریافت می‌کنند، اما در دماوند ما مشروعیت کار این فروشگاه‌ها را مشروط به داشتن مجوزهای محلی می‌دانیم و اعلام می‌کنیم که فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید مجوزهای محلی را نیز کسب کنند و در این راستا ما بر اساس سیاست‌های کلان کشوری تصمیم گیری می‌کنیم و چیزی که مورد توجه ما در دماوند بوده است این است که باید فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای فعالیت در دماوند مجوزهای محلی را کسب کنند.