بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت ۵۶۰ مبلغ و مبلغه در اعتکاف استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر شنبه در نشست شورای تبلیغ استان بوشهر اظهار داشت: امسال ۵۶۰ مبلغ و مبلغه به برنامه‌های اعتکاف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به نقش تبلیغ در ایام اعتکاف اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم اعتکاف در استان بوشهر برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام سروستانی اظهار داشت: ۳۸۰ مبلغ و ۱۸۰ مبلغه در مراسم اعتکاف امسال حضور می‌یابند و از این جمع، تعداد ۲۰ مبلغ با هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم و اوقاف و امور خیریه نیروی اعزامی هستند که مبلغین بومی را همراهی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم مبلغین در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی و کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: مبلغین اعزامی اعتکاف ضمن پاسخ‌گویی به سوالات و شبهات جوانان در اقامه نماز جماعت و سخنرانی در مورد مسائل دینی و انقلابی اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: برای استفاده از فرصت معنوی فصل نیایش به‌ویژه ماه رجب و مناسبت‌های ارزشمند آن و خصوصاً ولادت با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با تمهیدات لازم و برنامه ریزی مناسب مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان با حضور مبلغین و مبلغات شاهد غنای هرچه بیشتر معنوی خواهد شد.

نشست شورای تبلیغ استان به مناسبت فرا رسیدن ایام اعتکاف، با حضور حجت‌الاسلام سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام اسماعیلی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان، مدیر ستاد اقامه نماز، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان و سایر اعضای شورای تبلیغ استان در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.