سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرانی داشت فرا رسیدن ایام الابیض ماه رجب و اعتکاف، گفت: شرایط برگزاری این مراسم معنوی توسط مدیران استانی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی، صبح سه شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ماه رجب ماه شادی‌ها است و تقارن آن با نوروز باید گرامی داشته شود، تاکید کرد: شرایط برگزاری اعتکاف معنوی در استان سمنان فراهم شود تا همگی از بهار طبیعت و بهار انسان ساز معنویت بهره ببریم.

وی در دیگر بخش سخنان خود، افزود: گزارش‌های جناب استاندار خوشحال کننده بود و خوشحالم که تلاش‌ها در موضوع انتقال و تأمین آب در شهرستان‌های استان در حال انجام و ثمر رسیدن است.‌

امام جمعه سمنان با بیان اینکه سال جدید، سال خدمت است و باید به مردم شهید پرور و مذهبی تا حد توان خدمات رسانی کرد، ابراز کرد: مردم استان از ایوانکی تا فرومد بسیار مردم خوب و دارای مناعت طبع و شایسته بهترین خدمت رسانی‌ها از سوی مسئولان نظام هستند.‌

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا خدمت به مردم به موقع و جدی انجام شود، ابراز کرد: اصل موضوع گرانی یک موضوع عمومی است، اما آنچه نگران کننده محسوب می‌شود اختلاف قیمت‌ها است که نباید این چنین باشد.

وی افزود: از مدیران و بازرسان اداره تعزیرات می‌خواهم با حضور میدانی در سطح استان، نظارت بیشتری را اعمال کند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) که می‌فرمایند بهترین مردم کسی است که به مردم بیشتر خدمت کند، تاکید کرد: خدمات رسانی به مردم باید همواره مد نظر مدیران باشد و این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیت الله شاهچراغی همچنین خواستار ایجاد بستر مناسب برای پذیرایی از مسافران نوروزی و همچنین زائران رضوی در تعطیلات سال نو شد.