سمنان - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از بازگشایی محورهای مهدی‌شهر خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان به رانندگان توصیه می‌شود.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه باهمت راهداران، محورهای شهرستان مهدی‌شهر که به علت بارش برف و بوران مسدود بود، بازگشایی شد، ابراز داشت: هم‌اکنون این محورها باز و تردد ایمن در آن برقرار است اما توصیه می‌شود رانندگان عبوری از این محور به منظور افزایش ایمنی و امنیت جان خود و سرنشینان خودرو حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه محورهای دامغان نیز باز و تردد ایمن در آن برقرار است، اضافه کرد: در این حوزه تنها مسیرهای مواصلاتی از انتهای شهرستان دامغان به سمت شمال به علت بوران و برف شدید هنوز بسته است که رانندگان این مقوله را قبل از حرکت مد نظر داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه محور آزادشهر و توسکستان نیز در شاهرود هنوز مسدود است، ابراز داشت: عملیات برف‌روبی، شن‌پاشی و بازگشایی این دو مسیر توسط عوامل راهداری در حال انجام است که مسافران این مسیرها در روستاها، مساجد، پایگاه هلال احمر و راهدارخانه گورخان اسکان داده شدند.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم و بسیاری از مسافران برنامه ریزی خود را بر مبنای حضور لحظه تحویل سال در حرم رضوی قرار دارند از ظهر امروز با حجم مسافران و زائران نوروزی در استان سمنان مواجه هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون تردد در محور تهران-مشهد محدوده استان سمنان پرحجم و روان گزارش می‌شود که امیدواریم رانندگان با رعایت فاصله طولی و پرهیز از سبقت‌های نا به‌جا سفر خوشی را برای خود و سرنشینان طی ایام نوروز رقم بزنند.