سمنان - در سیزدهمین روز از فروردین ماه ۹۸ نقشه‌های هواشناسی خبر از آسمانی صاف در سطح استان سمنان می‌دهند همچنین در این روز شاهد بارش باران قابل توجهی در استان نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی در سطح استان سمنان نشان می‌دهد آسمان تمام هشت شهرستان همزمان با سیزدهم فروردین ماه ۹۸ آفتابی و صاف است و احتمال بارش باران از سوی هواشناسی پیش بینی نشده است.

دمای هوا در مرکز استان سمنان هم اکنون ۱۲ درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۷ و ۱۴ درجه بالای صفر گزارش می‌شود، کآسمان شهرستان سمنان نیز برای امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

آسمان شاهرود نیز صاف و آفتابی است دمای هوا ۱۰ درجه بالای صفر است و آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد گزارش می‌شود احتمال بارش در ارتفاعات شاهرود به شکل باران وجود دارد. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز برای سه شنبه، ۱۷ و ۱۰ درجه بالای صفر گزارش می‌شود.

دامغانی‌ها نیز صبح مطبوع سه شنبه خود را با دمای ۱۴ درجه بالای صفر و آسمانی آفتابی آغاز کردند، رطوبت هوا ۴۵ درصد است و بیشینه و کمینه ۱۸ و ۱۱ درجه بالای صفر گزارش می‌شود.

در میامی نیز شرایط مشابه است و تنها تفاوت میامی با دامغان و شاهرود وزش باد است، بیشینه و کمینه دمای هوا ۲۴ و ۱۵ درجه بالای صفر گزارش می‌شود. پیش بینی هواشناسی برای روز سه شنبه میامی نیز آسمان صاف همراه با وزش باد است.

دمای هوای گرمسار نیز ۱۰ درجه بالای صفر است و آسمان صاف گزارش می‌شود. رطوبت هوا ۵۵ درصد است و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۹ و ۱۰ درجه بالای صفر گزارش شده است.

در نهایت باید گفت برای روز سه شنبه آسمان غالب نقاط استان سمنان صاف است و بارش قابل توجهی نیز در استان رخ نمی‌دهد.