کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #من_سپاهی‌ام و #من_هم_سپاهی_هستم به اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه نیروهای نظامی ایران، واکنش نشان دادند.

مجله مهر: شب گذشته دولت امریکا اعلام کرد که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تروریست تلقی خواهد کرد. این فرمان از سوی دولت ترامپ، سبب واکنش‌های زیادی از سوی مسؤولین ایرانی و مردم شد. تا جایی که بسیاری از نمایندگان مجلس امروز با لباس سپاه در صحن علنی حاضر شدند و حمایت خود را از این نهاد اعلام کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با هشتگ های #من_سپاهی‌ام و #من_هم_سپاهی_هستم به این موضوع واکنش نشان داده و این تصمیم دولت آمریکا را اقدامی مضحک دانسته که به زودی دامن خودشان را خواهد گرفت. برخی از واکنش‌های پرتعداد کاربران توئیتر را می‌خوانید:

شهاب اسفندیاری: آمریکا و انگلستان نلسون ماندلا را هم تروریست می‌دانستند. الان مجسمه ماندلا در میادین آنها نصب شده است.

زهره‌بانو: دفعه بعدی که ملوان‌های ارتش آمریکا وارد آب‌های سرزمینی ایران وارد بشن، دقیقاً برای ما معادل با داعش هستند و باهاشون مثل تروریست‌ها برخورد خواهیم کرد.

سلمانه: سپاه ریشه داعش و تو منطقه زد، آمریکا با فضاحت تمام از سوریه خارج شد، اینکه ترامپ سپاه رو در لیست سازمان تروریستی قرار داده یعنی در توانم نبود که تو منطقه باهات روبه رو بشم پس فرمان تحریم میدم:)

محسن آقاموسی: دعوا سر تفسیر تروریست در لوایح FATF بود که خود آمریکا گره رو باز کرد.

سپهر: سپاه رو گروه تروریستی اعلام کنند یا نکنن، این وعده الهی قطعی‌ست! گروهی از بندگان پیکارجوی خود را بر ضدّ شما می‌گماریم تا شما را سخت درهم کوبند و برای به دست آوردن مجرمان، خانه‌ها را جستجو می‌کنند و این وعده انتقام حتمی خواهد بود / اسرا، آیه ۵

حسن میثمی: سری قبل دونالد ترامپ مجبور شد شبانه بره عراق و برگرده. این دفعه که باید از دور بای بای کنه.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

ترامپ بعد از سفر مخفیانه به عراق: غم انگیز بود!

حاج فیدل: ترامپ فکر میکنه با قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی برای ایران مشکل ایجاد کرده، اما حقیقت این هست که ترامپ نیروها و پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه رو در مخمصه‌ای بزرگ گرفتار خواهد کرد.

متقی: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس - به رسمت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان - اضافه کردن سپاه به لیست گروه‌های تروریستی و… مثل اینکه امریکا بیشتر از اسرائیل عجله داره که ۲۲ سال تموم بشه!

وفایی: در دنیایی که عربستان رئیس شورای حقوق بشرش می‌شود رژیم غاصب اسرائیل «بزرگترین دموکراسی خاورمیانه» باید هم سپاه سازمانی تروریستی باشد. سپاه با هوشمندی و ایثار جنبشی از مبارزان راستین در منطقه را سازمان داده که تمام نقشه‌های شوم آمریکا و متحدانش را نقش بر آب کرده، گناهی بالاتر از این؟