عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس شورای عالی فضای مجازی در جلسه امروز این کمیسیون مباحثی مربوط به آموزش در فضای مجازی مطرح کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت وزیر آموزش و پرورش مهمان جلسه عصر امروز این کمیسیون بود.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در این جلسه گزارشی از میزان خسارات به مدارس سیل زده به نمایندگان ارائه کرد. وزیر تاکید داشت که ۱۴۰۰ مدرسه در سیل اخیر دچار آسیب‌دیدگی شدند که باید برای این مدارس فکری کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به دغدغه و نگرانی‌های اعضای کمیسیون آموزش بیان داشت: یکی از نگرانی‌ها مربوط به مسائل بهداشتی مدارس و بروز بیماری‌ها در پی سیل اخیر بود که قرار شد وزیر اموزش و پرورش در این زمینه اقداماتی انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری بیان داشت: همچنین وزیر آموزش و پرورش در این جلسه تاکید داشت سیل زدگان استان گلستان مجهز به کانکس شده اند و در حال تأمین کانکس برای استان خوزستان هم هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور فیروزآبادی رئیس شورای عالی فضای مجازی در جلسه این کمیسیون گفت: مباحث رئیس شورای عالی فضای مجازی در این جلسه مربوط به آموزش در فضای مجازی بود.

فیروزآبادی درباره اقداماتی که در این حوزه انجام شده گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

وی تأکید کرد: همچنین در این جلسه مباحث ای مبنی بر شبکه ملی اطلاعات مطرح شد که بسیاری از نمایندگان درباره شروع به کار شبکه ملی اطلاعات از اظهارات فیروزآبادی قانع نشدند.

این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین یکی از سوالات از آقای فیروزآبادی در این جلسه این بود که چرا اعضای شورا با هم اختلاف نظر دارند؛ لذا باید از این شورا یک صدا شنیده شود که این مسئله یکی از ایرادات موجود است.