رامسر - معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به نش معلمان در ایجاد وحدت ملی گفت: شهید مطهری برای ما یک اسوه و افتخار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی جوادی چهارشنبه شب در آئین تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان در هتل خلج رامسر با اشاره به اینکه شهید مطهری اسوه‌ای برای معلمان به شمار می‌رود گفت: معلمین می‌توانند وحدت ملی را در جامعه ایجاد کنند و معلمان رونق دهنده تولید ملی و اقتصاد کشور هستند.

وی افزود: معلمان نماینده گان و پیشکسوتان جامعه هستند و روز معلم را می‌توان به عنوان یک سرمایه اجتماعی نام برد.

محمد صادق امینی نیا رئیس آموزش و پرورش رامسر نیز با تقدیر از فرهنگیان بازنشسته افزود: جامعه فرهنگیان این محبت را فراموش نخواهند کرد و از محبت‌های خانواده‌ها و خیرین که سبب شدند احساس تنهایی نکنیم تشکر می‌کنم

رئیس آموزش و پرورش رامسر تصریح کرد: معلم وظیفه خود را خوب می‌شناسد و اجازه نمی‌دهد در مسیر زندگی مشکلی برای جامعه ایجاد شود.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز با اشاره به اینکه معلم مانند یک شمع می سوزد و روشنی بخش محفل تار و تاریک می‌شود گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت بدانند که با بازنشستگی کارشان تمام نشده بلکه این مسیر نیز پر خطر و پرخطیر برای شما خواهد بود.