بیجار - رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور امام جمعه و کلیه مبلغین سطح شهرستان در سالن اجتماعات مجتمع نور این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر در این نشست اظهار داشت: همایش روحانیون بومی و غیر بومی همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه و روحانیون در سالن اجتماعات مجتمع نور برگزار شد.

وی همچنین به اهمیت برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان ماه فرصت ارتباط هرچه بیشتر با فضائل الهی است بنا بر این باید از فرصت‌های این ماه مبارک نهایت استفاده و بهره را برد.

حجت الاسلام رهبر در ادامه به اهمیت اعزام روحانیون به مناطق مختلف شهرستان بیجار اشاره کرد و بیان داشت: روحانیون و مبلغین باید توجه ویژه‌ای به مکارم اخلاق داشته باشند و تزکیه و تهذیب نفس را سرلوحه برنامه زندگی و کار خود قرار دهند چرا که در این صورت کلام و موضعه ها را مردم بهترمی پذیرند.

وی همچنین به اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغ اشاره کرد و گفت: استفاده از شیوه‌های تبلیغی نو، مؤثر، کارآمد و رسا توسط مبلغان می‌تواند به جذب بیشتر جوانان کمک کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار تاکید کرد: همچنین روحانیون در مساجد و روستاها باید جوانان و نوجوانان را در مقابل با آسیب‌های اجتماعی راهنمایی کنند و ضمن آسیب شناسی نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های عبادی و مذهبی در تمامی مساجد شهر و روستا، امامزاده و بقعه متبرکه در شهرها و روستاهای شهرستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.